Dobro dosli

aa

nedjelja, 25. prosinca 2016.

Gibanica sa sirom

Gibanica sa sirom


Obozavana gibanica, uvek je rado spremam!  Brzo, lako i jednostavno za spremiti, a tako ukusna... Garantujem da cete uzivati ako isprobate!  Medju svojim receptima je i Pita s mesom, isto tako dobra i ukusna kao i moja gibanica. Moji recepti su posebni po tome sto se sve jednostavno priprema, veoma je sve jednostavno i jasno objasnjeno i garatnovano ispada kako treba.  :)

Sastojci  5 osoba
350 gr feta sira
150 gr mladog sira
3 kom jaja
500 gr kore za pitu
0,5 dcl suncokretova ulja za premazivanje gornje kore
prstohvat soli(po potrebi)
2 dcl kisele vode

Priprema
1.
Ukljucite rernu na 180 C. Izgnjecite feta sir i pomesajte ga sa mekim mladim sirom da dobijete homogenu smesu. Posle toga u to razbijte tri jaja i razmutite pa dodajte malko soli za ukus. Sipati kisele vode na kraju i promesati.
2.
Izvadite kore iz pakovanja i lepo ih raspodelite tako da vam kao najvaznije ostanu jedna cela da pokrije dno i dve kore cele da ostanu za da pokriju gibanicu od gore.

3.
Sad, u pocetku bih ja slagala kore, medjutim to me delimicno mrzi, a ukusnije i brze napravim takozvanim guzvanjem.
Prvo prvu koru stavite lepo na pouljeno dno tepsije. Uzmete rukom onako malo kora zguzvate i zamocite u fil pa redjate po tepsiji sve dok je niste popunili sa guzvanim nafilovanim korama.
Na kraju ja uzmem jednu supenu kasiku ulja i onako polijem pomalko svugde i posle prekrijem sa poslednjom korom gibanicu. Posel lepo uzmem i zapakujem, upasem, kao majcu kad bi upasali u pantalone, tako je ja sa strane lepo upasem sa korama da lepo izgleda.
4.
Poslednji korak je da pouljimo gornju koru. Kad sam je dobro namazala sa uljem, ja je jos isprskam sa jos malo kisele vode. Ne smeta sto je vlazna, ionako se pece dugo.

Pecem je oko 45-50 minuta na 180 C. Videcete da je porumenela lepo kao na mojoj slici i da su se ''zidovi'' gibanice lepo odvojili. :)
Posluživanje
Najlepse ide uz solju kiselog mleka ili uz jogurt!

http://www.coolinarika.com

Nema komentara:

Objavi komentar