Dobro dosli

aa

četvrtak, 22. prosinca 2016.

Novopečena mama se slikala u bikiniju, a onda je IZNENADA primijetila da joj STRIJE izgledaju ČUDNO!

0-Check-Yourself-for-Parasites-and-Cancer-by-Looking-at-Your-Neck--e1475093863363


Denise Bidot  model za punije žene i fotografisala se za novu liniju bikinija ubrzo nakon rođenja.

Kada su slike i službeno objavljene, vidjela je da je njen stomak čudan.  Tu je bila njena neuređena kože, strije i sve. To ne očekujemo da vidimo u velikoj modnoj kampanji.

“Kada su objavili ove slike, bila sam šokirana kao i svi ostali”, rekla je ona.

Bidot je zapravo drago da joj nisu uklonili strije. 30-godišnja majka vjeruje da strije ”pričaju” važnu priču o njenom tijelu.

“Ja sam rodila dijete i bila sam u mogućnosti da je nosim i briem se o njoj dok je bila u mom stomaku. Sve je to dio mene”; kaže ona.



http://www.pozivitno.info

Nema komentara:

Objavi komentar