Dobro dosli

aa

nedjelja, 25. prosinca 2016.

SAFRAN KOLAC




Sastojci
3 veca jajeta
170 gr secera
1 kesica v. secera
½ dcl svijetlog sirupa *
50 gr putra
1 dccl mlijeka
200 gr brasna
½ kesive pzp
malo safrana, malo soli
masnoca i secer za kalup
staub secer za posipanje kolaca

Priprema
1.
Ko ima safran u prahu, super. Moj nije , pa sam ga stavila u fildzan sa malo staub secera i sasvim malo izgnjecila kasikom....

2.
U jednu serpicu staviti putar na laganu vatru da se topi, u istopljen dodati mlije ko i safran i pustiti da provrije....neka vrijucka 1,2 min. i skinuti sa vatre da se hladi...dok se priprema tijesto.

3.
Umutiti jaja, secer, vanilin secer i sirup dok ne pobijele....znaci dobro, dobro umutiti.
Dodati lagano brasno pomijesano sa pzp i soli i sasvim malo izmjesati. sad dodati lagano mlijeko sa safranom i mutiti na laganoj brzini.
4.
Kalup za pecenje premazati putrom/uljem, posuti secerom i presuti tijesto u kalup.

5.
Peci na 180 stepeni oko 30-35 min.
Najbolje proba cackalicom.

6.
Ostaviti kolac u kalupu da se ohladi, pa lagano prebaciti na tanjir i posuti staub secerom

7.
*SIRUP.....JA, NAJCESCE KORISTIM OVAJ PRVI U TEGLICI

Posluživanje
* SIRUP, U DANSKOJ IMA KUPITI VISE VRSTA SIRUPA ZA KOLACE, U NEDOSTATKU SIRUPA MOZETE KORISTITI MED ILI JAVOROV SIRUP
Moj kolac je malo tamniji, trebao je biti vise zut....ne znam zbog cega????? ali ukus mu je jos uvijek mmmm.....ukus safrana se lijepo osjeti....sto se meni dopada, dok moja jaca polovina i nije bas odusevljena :-)

http://www.coolinarika.com

Nema komentara:

Objavi komentar