Dobro dosli

aa

petak, 20. siječnja 2017.

ISPOVIJEST NAJGORE MAJKE: ”Kidnapovali su moju kćerku i DRAGO mi je što jesu!”

Screenshot_1-57-640x333


Jedna majka pod pseudonimom Rej Džonson ispričala je novinaru svoje iskustvo zbog kojeg su napali da je najgora majka na svijetu. Pročitajte zbog čega je kidnapovala rođeno dijete.

“Bilo je tri sata ujutro. Ušla sam u spavaću sobu kćerke, probudila je, rekla da je volim i da će uskoro na put. U piće na prije par sati joj je ubacila pilule za spavanje. Onda su dva stranca koja sam unajmila ušli u njenu sobu i odveli je. Ja sam stajala iza vrata i tresla se. Jesam li izgubila 17-ogodišnju kćerku?



Dala sam otkaz na uspješnom poslu i preselila se na drugi kraj države da bih podizala sina i kćerku. Htjela sam da im se posvetim jer smo se njihov otac i ja razveli. Sve je bilo divno, ali moja kćerka je upala u loše društvo. Izostajala je iz škole. Rekla mi je da hoće da se ispiše i postane frizerka. Nije u tome ništa loše, ali htjela sam da završi srednju školu. Otprilike u to vrijeme policija je dva puta uhvatila njenog brata jer je kod sebe imao drogu. Na kraju sam ga poslala u internat. Kada sam ga posjetila vidjela sam da se smirio. Odlučila sam da i moju kćerku natjeram na promjenu.

Unajmila sam privatno obezbjeđenje koje ju je avionom prebacilo u pustinju u Juti gdje je bio kamp za obuku problematičnih tinejdžera. Kamp vode stručnjaci. Prvog dana kada sam je poslala osjećala sam tugu. Sedam nedelja je bila tamo.

Davali su im da pišu pisma roditeljima. Njena su bila puna izvinjenja.

Kada je sedam nedelja isteklo otišla sam po nju. Zagrlila me. Završila je srednju sa peticama i sada se bavi pravom. Djeca se šale da sam psiho majka, ali oprostili su mi.

http://www.pozivitno.info

Nema komentara:

Objavi komentar