Dobro dosli

aa

petak, 27. siječnja 2017.

VIC DANA: Imao jedan farmer farmu kokošaka i samo jednog, već ostarelog pijetla…

civ


Imao jedan farmer farmu kokošaka i samo jednog, već ostarelog pijetla.

Kupi on novog pijetla i pusti ga u kokošinjac.

Naravno, najzanimljiviji je bio susret novog i starog pijetla. Priđe stari mladjem i kaže mu:

– E, ‘ajde da se dogovorimo. Jeste da si nov, ali evo pola koka tebi, pola meni?!

– Ma hajde, matori, pali tamo! Tvoje vrijeme je prošlo, sve koke su moje!



– Dobro, mlad si, uzmi sve, ali mi ostavi bar dvije koke, one najstarije…!

– Ma, čuješ li šta ti ja kažem, matori? Briši. Ne dam ti nijednu koku!

– Dobro, daj da se nekako dogovorimo…

Evo, na primjer da se trkamo do plota, pa ako ti stigneš prvi, tebi sve koke, a ako ja stignem prvi, meni pripadaju dvije najstarije.

– Ha,ha, blesav si. Nemaš šansi, ali hajde!

– Ej, ali da mi daš 5 metara fore, ipak sam ja star pijetao…

– Dobro, eto ti 5 metara, al’ opet nemaš šansi!

I krenuli oni trčati, stari pijetao prvi, a za njim onaj novi…

Sve to posmatra farmer, pa iznenada uleti u kuću, zgrabi pušku i ubi mladog pijetla i psuje:

– Nanu mu je*em, treći peder ove nedelje!

http://www.novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar