Dobro dosli

aa

petak, 30. prosinca 2016.

Gorica se nije prehladila već dvije godine, a za sve je kriv jedan začin. ČAK JE I ČIR NESTAO!

3


Ona je radijska zvezda 21. veka, pričalica i pametnica koja savršeno funkcioniše u tandemu s kolegom Draganom Ilićem. Sa Goricom Nešović možete satima pričati o svemu. Ona zna kako se pripremaju fantastična jela bez mesa, kako se neguje cveće, sređuje kuća (ali tako da se dok to radite ne umorite). Odavno je naučila kao treba voleti sebe, negovati se i lečiti prirodom, ugoditi sebi i drugima.
Gorica ima iskustva u gajenju cvijeća

 
Gorica ne krije svoju formulu za zdrav život. Ponekad s uživanjem pojede pola table čokolade, ali pre podne i ne svakog dana. Uživa u raznolikosti ukusa, aroma, mirisa, boja, začina koji ispunjavaju njen
kulinarski svet. Gorica je u razgovoru za bgonline.rs otkrila i recept za dobro zdravlje koji je svojevremeno dobila od Indijaca.


 
– Svako jutro dok mi se kuva kafa umutim pola kašičice kurkume s jednom kašičicom meda. Kad to pojedem, pijem kafu i doručkujem. Kurkuma umiruje sve upalne procese, blagotvorna je za ceo organizam, a ja je odavno stavljam zajedno s malo karija u svaki svoj pirinač ili jela sa povrćem. Ove začine ubacim u jelo na početku kuvanja, tokom dinstanja, kako bi pustili svoja esencijalna ulja. Tokom poslednje dve godine, koliko svako jutro uzimam kurkumu, nisam se nijednom prehladila, a nekada sam kašljala kao da imam tuberkulozu. Imala sam ranije čir koji mi je zadavao probleme, ali je on vremenom nestao i verujem da je kurkuma tome doprinela – kaže Gorica.

izvor: zena.blic.rs

Nema komentara:

Objavi komentar