Dobro dosli

aa

četvrtak, 29. prosinca 2016.

Gost je odbio da sjedi pored djeteta sa POSEBNIM potrebama, a ono što je uradio KONOBAR zauvijek će im biti ŽIVOTNA lekcija! – Svaka čast!

1


Jim Castillo je doveo sina Milo-a u restoran. On i Milo su bili redovni gosti, i pozdravili su osoblje srdačno kao i uvijek.

Međutim, jedan čovjek i njegova porodica nisu htjeli da sjede blizu, jer dječak ima Downov sindrom.

Michael Garcia, konobar, je primijetio da je čovjek ”preselio” svoju porodicu dalje od njih.



Garcia nije mislio da je to bitna stvar, sve dok nije čuo kako čovjek govori ovo jasno i glasno. To je bilo nezamislivo.

“Djeca sa posebnim potrebama trebaju biti negdje drugdje'”, rekao je on. Garcia je bio preplavljen emocijama. “Bilo je vrlo uznemirujuće. Moja lična osjećanja su me obuzela, jer sam čovjek, “Žao mi je, ne mogu vas poslužiti”, rekao je on.

Porodica nije mogla vjerovati da ih je on odbio poslužiti i ubrzo su otišli.

Garcia je pohvaljen od strane gostiju i menadžera. Kupac nije uvijek u pravu, pogotovo kada donose svoje predrasude sa sobom.

“To me je uznemirilo, jer je on 5-godišnji dječak. On je anđeo. On je plemenit! “, rekao je Garcia.

http://www.pozivitno.info

Nema komentara:

Objavi komentar