Dobro dosli

aa

četvrtak, 22. prosinca 2016.

Ova žena je uspješno izliječila RAK u 4. stadiju sa samo jednim sastojkom! Ovo je njen recept…

z54z54


Mnoge osobe odbijaju hemoterapiju i okreću se prirodnom liječenju. Pirodno liječenje se pokazalo dosta učinkovitijim od hemoterapije i čak su se njime izliječili mnogi ljudi kojima ljekari više nisu davali nikakvih šansi.

To  nam govori da ne trebamo odustati, već se okrenuti prirodi. Hemoterapija ubija loše, ali i dobre ćelije. Dok prirodno liječenje ubija samo loše.

Autorica knjiga za djecu, Ann Cameron je izliječila rak koristeći prirodni lijek- sok od mrkve, a pročiatjte njeno iskustvo:

„2012. godine mi je dijagnostikovan rak debelog crijeva i to u zadnjoj fazi.  Ponuđena mi je hemoterapija, ali sam je odbila. Moj suprug je imao rak pluća, bio podvrgnut hemoterapiji, pa je ipak umro 2005.god.

Istraživala sam i pronašla priču o Ralphu Core- u kome je dijagnostikovan rak kože, a on se izliječio tako što je pio sok od mrkve, pa čak po 2.5 kg dnevno.“

Ann je željela to isprobati jer nije imala ništa izgubiti. Nakon nekoliko mjeseci, rak je nestao.  Ovo nam je pokazatelj da ne trebamo samo birati  jedinu opciju koju nam ljekari ponude, a to je najčešće hemoterapija.

Istražite, ima mnogo prirodnih lijekova koji liječe rak, pa i ostale bolesti. Informišite se,ne odustajte jer vaše zdravlje je najbitinije.

http://megagiga.info

Nema komentara:

Objavi komentar